دنیای فن و مطالب دیگر

ساخت وبلاگ

مالکین گوشی‌های آیفون به خوبی می‌دانند که این گوشی به این راحتی‌ها نباید خیس شود،‌ به همین منظور iOS 10 در صورت مرطوب بودن درگاه لایتنینگ به مالک آیفون هشدار می‌دهد. برای خواندن ادامه مطلب بر روی تیتر… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:17

وب‌سایت کجارو که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند، در راستای توسعه فعالیت‌های خود نیرو استخدام می‌کند. اگر علاقه‌مند به سفر و گردشگری هستید و تصور می‌کنید توانایی‌های… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:17

سرمایه گذاران و تحلیل گران معتقدند شرکت اپل می تواند از طریق فروش PokeCoins (واحد پولی مجازی درون برنامه) بازی پوکمون گو در طی یک یا دو سال آینده چیزی در حدود 3 میلیارد دلار درآمدزایی کند. بازی واقعیت… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:17

شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پهنای باند اینترنت به شرکت‌ها و سازمان‌ها به تازگی از محصول جدید خود رونمایی کرده است. این محصول به مدیران شرکت‌ها این امکان را… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 101 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:37

پس از نتایج نه چندان جذاب دوربین‌های پرچمداران سال‌های پیش موتورولا، حالا نتایج بررسی وب‌سایت معتبر عکاسی DxOMark روی Moto Z Force نشان می‌دهد پرچمدار جدید این شرکت، از وضعیت بسیار خوبی بین گوشی‌های رده… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:37

در حالی که تمام دنیا دیوانه‌وار بازی واقعیت افزوده پوکمون را دنبال می‌کنند، شخص اول مذهبی عربستان سعودی، قانون ممنوعیت بازی پوکمون را که در سال ۲۰۰۱ عنوان شده بود، دوباره به جریان انداخت.

به گزارش کلیک، این شخص اول مذهبی بازی پوکمون را به عنوان یک بازی ضد اسلامی معرفی کرده و انجام آن را حرام اعلام کرد و معتقد است که بازی پوکمون قماربازی و نظریه سیر تکاملی داروین را رواج می‌دهد.

عرب نیوز در روز چهارشنبه گزارش داد که دبیرخانه عمومی شورای دانش‌پژوهان برتر (General Secretariat of Senior Scholars)، بر روی وب‌سایت General Presidency for Scholarly Research و Ifta، اعلام کرده است که ممنوعیت ۱۵ ساله بازی پوکمون احیا شده است.

فتوای قدیمی اعلام شده، در مورد نسخه قدیمی بازی پوکمون بود که با کارت بازی انجام می‌شد. با این حال، شیخ صالح الفوزان یک عضو شورای دانش پژوهان برتر، گفته است که هیچ تفاوتی بین بازی قدیمی و نسخه جدید آن که بر روی گوشی‌های تلفن همراه انجام می شود وجود ندارد.

به گفته وی، هر دو نسخه قمار را که در اسلام حرام است تبلیغ کرده و از نظریه تکامل داروین حمایت می‌کنند.

طبق بیان این فتوا، یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب سرزنش کردن این بازی می‌شود، سازگاری این بازی با نظریه سیر تکاملی است که توسط داروین توسعه یافته است. به طرز حیرت انگیزی، کودکان به طور مکرر از واژه “تکامل” در این بازی استفاده می‌کنند.

این بازی همچنین به جهت داشتن نمادهای متعددی که در اسلام ممنوع می‌باشند نیز مورد سرزنش قرار گرفته است، نمادهایی مانند ستاره‌های شش گوشه که بر وابستگی به یهودیت و اسرائیل دلالت دارد، صلیب‌های برگرفته شده از باورهای مسیحیان، زوایا و مثلث‌هایی که توسط سازمان‌های منحرف بسیاری، از جمله فراماسونری و مذهب شینتو،  مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

حکم اعلام شده این چنین نتیجه‌گیری می‌کند که علاوه بر همه موارد ذکر شده، بازی پوکمون نمادهای کفر آمیز و تصاویر ممنوعه را ترویج داده و منتشر می‌کند. همچنین این بازی نوعی  پولخرج کردن به صورت غیر قانونی است.

به گزارش الجزیره، آن دسته از کاربران بازی پوکمون گو در عربستان سعودی که به سرعت و در بازه زمانی کوتاه این بازی را دانلود کرده بودند، اخیراً هشداری را دریافت کرده‌اند مبنی بر تهدیدهای امنیتی و پنهانی احتمالی از سوی کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات (CITC) کشور عربستان سعودی.

به گفته این کمیسیون، پوکمون گو و بازی‌های مشابه آن که نیازمند دسترسی به دوربین‌ و موقعیت برگرفته از GPS گوشی‌های همراه کاربران است، یک تهدید بزرگ محسوب می‌شوند.

به گزارش گالف نیوز، عباس شومان، نایب رئیس سازمان اسلامی و دارای نفوذ الاظهر مصر، این بازی را “هیجان زیان‌بار” خوانده و آن را مشابه اعتیاد به الکل دانسته است.

شومان اذعان داشته است که این بازی، موجب می‌شود که مردم در خیابان‌ها و موقع رانندگی در جاده‌ها مانند می‌خواره‌ها به نظر برسند. چرا که چشمشان به طور مداوم به نمایشگرهای گوشی‌های همراهشان است تا آن‌ها را به سمت موقعیت پوکمون‌های خیالی راهنمایی کنند تا بلکه بتوانند پوکمون ها را بگیرند.

نهایتاً این که عربستان سعودی فتوایی را مبنی بر حرام بودن این بازی در روز شنبه اعلام کرد.

دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:37

شرکت شیائومی به تازگی چند تیزر تبلیغاتی رسمی برای گوشی‌ هوشمند Redmi Pro که قرار است به زودی معرفی شود، منتشر کرده است. اولین تیزر که اساسا یک ویدیو تبلیغاتی است، نشان از این دارد که نمایشگر این محصول… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:18

دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:18

همانطور که می دانید، گوگل در جریان آخرین کنفرانس I/O خود که به صورت سالیانه برای توسعه دهندگان برگزار می شود از دو اپلیکیشن پیام رسان جدید رونمایی به عمل آورد. این اپلیکیشن ها Allo و Duo نام دارند که قرار… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:18

کوالکام طی سه ماهه اخیر بیش از آنچه خودش انتظار داشته توانسته چیپست های اسنپدراگون را به فروش برساند و از همین رو درآمدهایش نیز فراتر از پیش بینی ها رفته است. این شرکت می گوید موفق شده به بازار پر التهاب… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:53

پدیده این روزهای دنیای بازی های تلفن های هوشمند بالاخره به طور رسمی در ایران عرضه شد. عنوان پوکمون گو که حدود پانزده روز پیش در تاریخ 16 تیر ماه برای اندروید و iOS منتشر شد، در حال حاضر یکی از پدیده های… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:53

کمتر بازیکنی پیدا می شود که نام Two Dots را نشنیده باشد. هنوز طعم دلنشین ترکیب مکانیزم های ساده گیم پلی و محیط های مینیمالیست این عنوان زیر زبان خیلی ها باقی مانده است. پس از ماجراجویی طولانی که استودیو Playdots با Two Dots داشت، آن ها تصمیم گرفته اند تا دوباره دست به انتشار عنوان جدیدی بزنند، عنوانی که می توانیم ادامه دهنده میراث Dots قلمداد کنیم. Two Dots توانسته بود با رنگ و لعاب بخشیدن به محیط و مکانیزم های گیم پلی قسمت قبلی، نه تنها خود را از ورطه تکرار نجات دهد بلکه تجربه ای اعتیادآورتر به مخاطبان هدیه دهد. Dots & Co هم که دیروز به انتشار جهانی رسید همین راه را ادامه داده است. همانند گذشته، باید بتوانید در تعداد محدودی حرکت، نقطه های همرنگ خواسته شده را به یکدیگر متصل کنید. نقطه های رنگی با اعداد گوناگون را می بینید؟ مرحله ها به همین صورت هستند و باید بتوانید به میزان گفته شده نقطه ها را به یکدیگر متصل کنید. شاید Dots & Co تفاوت چندانی نسبت به پیشنیان خود نداشته باشد اما همچنان تجربه ای لذت بخش به علاقه مندان ارائه می دهد. نکته مثبت بازی اینجاست که همانند Two Dots با کمی پیشروی چالش ها بیشتر شده و بازیکن مجبور به استفاده از استراتژی می شود. بزرگترین المان جدید Dots & Co را می توانیم به نام شخصیت های همراه یا Companion ها بزنیم که بالای صفحه حضور دارند. اگر بتوانید… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 107 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:53

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تغییر مدل محاسبه اینترنت ADSL خبر داد و گفت: از این پس بجای محاسبه حجم مصرفی اینترنتی، سرعت ملاک محاسبه قرار می‌گیرد. Read More... دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 102 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:46

به گزارش سیتنا، این مراسم با حضور دکتر روحانی رییس جمهور، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، سید مجید صدری مدیرعامل رایتل و سایر مدیران ارشد حوزه ورزش و اجرایی کشور در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

رییس جمهور در این مراسم، موفقیت ورزشکاران کشورمان را در این دور از رقابت‌ها باعث تقویت غرور ملی و امید و نشاط در جامعه برشمرد و تاکید کرد که پیام ورزشکاران ایرانی در المپیک و پارالمپیک برای جهانیان، «صلح، دوستی و همزیستی» و برای ملت ایران آفریدن امید و نشاط است.

دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 101 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:46

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: دومین مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات این اپراتور برای ارایه سرویس‌های حضوری و بی‌واسطه در استان خراسان رضوی و در شهر مشهد افتتاح شد.

بنابراین گزارش، این مرکز که در خیابان دانشگاه روبروی سینما هویزه راه اندازی شده است، تمامی محصولات و سرویس‌های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش آن را ارایه می نماید و امکان تست تمامی خدمات و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز در این مرکز فراهم است.

فروش انواع سیم­کارت رایتل، انواع بسته های اینترنتی، انواع مودم، انواع آنتی ویروس، تعویض سیم­کارت، تغییرمالکیت، اصلاح مشخصات، تنظیمات تلفن همراه و فعالسازی سیم‌کارت در این مرکز امکان پذیر است.

گفتنی است همزمان با افتتاح این مرکز، رایتل نسبت به ارایه طرحی تشویقی نیز اقدام نموده است.

در این طرح مشترکین فعلی رایتل که در تاریخ 30 تیرماه تا یکم مرداد ماه به مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل مراجعه کنند می­ توانند از بسته های مصرفی اینترنت هدیه برای انواع سیم‌کارت دایمی، اعتباری و دیتا بهره­مند شوند.

همچنین مشترکین جدیدی که در این بازه زمانی نسبت به خرید سیم ­کارت اعتباری و دیتا از این مرکز اقدام کنند، از 75 درصد تخفیف در قیمت این سیم‌کارت­‌ها بهره مند می شوند.

شایان ذکر است این طرح تنها در تاریخ اعلام شده و فقط در مرکز تازه افتتاح شده مشهد قابل اجرا می باشد و به هر فرد حداکثر 2 سیم­ کارت اعتباری با 75 درصد تخفیف ارایه می گردد.

گفتنی است ساعت کاری دومین مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات مشهد تمامی روزهای هفته از ساعت 8 تا 22:30 می­باشد.

انتهای پیام

دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:46

محافظ شیشه‌ای موسوم به گوریلا گلس نسخه 5 به سازندگان برتر گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا بتوان موبایل خود را از ارتفاع 1.6 متری انداخت و سالم نگه داشت. دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 105 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:33

شش الی هفت هفته تا رونمایی کامل از اپل آیفون 7 و اپل آیفون 7 پلاس فاصله داریم، یعنی کمتر از دو ماه دیگر و مرتبا اطلاعات ضد و نقیض بسیاری می شنویم که البته با نزدیک تر شدن به این تاریخ، برخی جزئیات بیشتر… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:33

وزارت دادگستری ایالات متحده ی آمریکا اعلام کرده که توانسته بنیانگذار و مدیر کنونی وبسایت «کیک اس تورنت»، یکی از بزرگترین تارنماهای فعال در حوزه ی به اشتراک گذاری فایل های غیر قانونی و ناقض حق مالکیت معنوی… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 105 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:33

گوریلا گلس که توسط کمپانی Coing تولید می‌شود، پوشش صفحه‌نمایش برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای لمسی است. گوریلا گلس 4 نزدیک به دو سال از محصولاتمان محافظت کرده است، اما حالا نوبت… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 103 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:25

با شروع فصل تابستان پارس پک برنامه جدیدی را برای کاهش هرچه بیشتر هزینه‌های سخت‌افزاری مدیران وب فارسی در نظر گرفته است. و از همین رو شما می‌توانید تمامی امکانات سرورهای هیبرید را با 15% تخفیف تابستانی… دنیای فن و مطالب دیگر...
ما را در سایت دنیای فن و مطالب دیگر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fannavari بازدید : 100 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:25